Shit va jag saknar att blogga....

Nu har jag fan inte bloggat på år känns det som....skulle nog fan vilja skriva av mig lite men har inte så mycket att skriva....tyvärr.
Älsklingen kommer idag iallfall, ska bli najs som fan förutom att både han och jag är rå förkylda....
Men vi tar hand om varandra extra mycket då <3

Och idag var jag med Ämm och shoppad....OMG.....det har jag ALDRIG gjort förut men det var rätt skojj =)
Fick mina pengar från sommarjobbet igår så nu har man råd med saker för en gångs skull :D
Var även barn vakt åt sötaste Alva från klockan 8 på kvällen igår till 3-4 på dagen idag.
Pappa och lis-marie skulle till tyskland och jag hade ju endå planer på att stanna hemma från skolan och åka till Marieberg så då fick hon följa med =)
Det var inga problem alls, hon är så lugn och söt så. Men på hem vägen var det lite pinsamt....typ hela bussen var full så först kunde vi inte komma in med barnvagnen och sen vart busschaufören arg för att dom inte gick längre bak så att vi fick plats.
Så jag fick stå mitt i dörren med en "stor" sulki och alla bara glodde......svårt att ackta sig så att man kan ställa barnvagnen där den ska stå.........bussfittor......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0