Byta Stil ? ?

Kom å tänka på att man kanske ska byta stil ?
 Kanske sluta med band tröjor för dom är ju inte driekt dom billigaste och kanske börja köpa kläder från H&M ? ? :O
 Fast jag skulle ju aldrig gå in på H&M utan då blir det att beställa från en katalog, hatar nämligen mycket folk och långa köeer....
 Ett band linne kostar ca.200 kr medans ett vanligt linne kostar 100 kr.....
 Plus att vad ska jag gå runt och visa att jag lyssnar på hårdrock för, ofta någon bryr sig ?
 Anledningen till att jag hade det förut var för att jag ville ha en kille som också gillade hårdrock men nu när jag har en varför ska jag då gå runt och visa upp min musik smak för ?
 Då kan jag ju lika gärna spara pengar och sluta bry mig i hur jag ser ut.
 Har tittat lite i H&M katalogen och lite på Lindex hemsida och dom har faktiskt några linnen och vanliga tröjor som skulle passa. Ska snacka med pappa när han kommer hem och någon gång antagligen nästa vecka ska jag och mamma åka in och kolla på smink till mig....AHHH....jag ska bli fjortis =)

En fjortis som skejtar och älskar hårdrock <3 det blir så bra så =)

MEN BARA FÖR ATT JAG KANSKE KOMMER SE UT SOM EN FJORTIS SÅ TÄNKER JAG ALDRIG BETE MIG SOM EN ! !
Jag tänker aldrig heller följa modet, tror jag inte, tycker det ser allt för hemskt ut just nu.....byxor med hög midja är absolut inte min grejj. Jag tänkte bara försöka byta stil sakta men säkert, vi får se hur det går =)


nått sånnt här skulle jag kunna tänka mig, inte alls för mycket mode och inte något speciellt utstickande.
Något som skulle passa mer min stil =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0