Gränna here we come !

Yes, nu är det kväller och jag måste sova typ när som helst för att imorgon blir det att gå upp tidigt.
Vi ska nämligen till Gränna...OMG....typ famlijen......buhu
Jag, pappa, pappas tjej, felicia, filip, alva, alvin, farbror, farbrors tjej, alexander (kusin), gabriel (kusin), farmor och farfar....HAHA hela Gränna kommer dra därifrån när vi kommer xD
Men det kan nog kanske hända något skojj eller så får man höra något skojj som pappa och hans bror (farbror) berättar om deras uppväxt =)

Jag har införskaffat mig en STOR blå boll (tränings boll) och jag vet inte rikigt vad man ska göra med den..hmmm
Pappa sa att man kan sitta på den eller stå med knäna på den och försöka hålla balansen, det ska tydligen träna mage och lår och det behövs =)
Så då satt jag på boll helvetet i 10 minuter, kanske behövs mer ? ?
Någon som har något förslag på vad man kan göra ? ? Det som ska tränas bort är lite mage, lår och lite mer form på rumpan ? =)


Från idag efter att jag och Alva hade varit ute och plockat blåbär, dom som hon inte åt upp ute la vi i en skål med mjölk =)
Det var hon inte så jätte förtjust i men blådär/hallon i glass tyckte hon om ^^
Sötaste ungen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0