Piercing

Sitter just nu och funderar på att pierca mig....hmm....tänkte göra antingen en eller två i läppen.

Piercingarna jag har just nu;
x3 naveln
1 vanlig i läppen
1 i tungan

Piercingar jag har haft;
x2 vanliga i läppen
1 som gick nerifrån och upp rakt igenom läppen
1 som gick från höger till vänster rakt igenom läppen
1 septum
1 vänster näsvinge

Piercingar jag kanske ska göra om;
1 som gick från höger till vänster rakt igenom läppen

Piercingar jag funderar på att göra;
1 eller 2 ? på sidan som gåre uppifrån och ner igenom läppen

Har lite beslut ångest, det är så att den som gick från höger till vänster rakt igenom läppen började växa ut för några månader sedan så jag tog ut den och nu har jag en lite brosk knöl i läppen så jag anar att det kommer göra så ont att göra om den att jag kommer börja grina......därför tänkte jag vänta några år men jag vill inte ha en "vanlig" piercing i läppen som alla andra.....så därför kanske man ska göra en eller två som går uppifrån och ner igenom läppen ? ?
Ska nog börja med en.....får springa iväg tll Stanley någon dag om jag får låna pengar av pappa så länge =)

Sen så sitter jag och funderar på vart man kan ha dermal anchor piercingar och jag har kommit fram till tre ställen jag vill ha det på.
1 på fingret
1 precis under halsen (över börstena)
1 på handledens översida ? ?


bara det att dom tre skulle kosta 1900 kr på Tribe i Göteborg.
jag som antagligen ska till göteborg på lördag, kanske kan göra en om jag får låna pengar och om dom har drop in (A)
om det blir som jag vill så blir det antagligen den i fingret först =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0