Friday is tomorrow ? ? or ? ? ?

Yesyes äntligen var det helg även fast denna dag har varit super seg xD
Men vi började 10 am iallafall =) Första lektionen var engelska och sen var det den grymmt lååååånga och tråkiga svenska lektionen,.....
Vi ska skriva ett tal på max fem minuter som vi ska läsa i små grupper på måndag och jag fick beröm för mitt tal om Dödsstraff =)
Sen hade vi idrott och det var rätt okey....det är starkt sagt från en som inte varit med på gympan på över 3 år........och eftersom att jag och ämm är så duktiga och inte var med något alls förra året så måste vi har gympa en gång extra i veckan.
Så vi har gympa 3 gånger i veckan, men det kan nog arta sig till något bra =D

Och idag kommer Andreas äntligen <333333 Ska fan mysa ihjäl honom i helgen =)

Var även på Banana Moon idag och köpte Happy Gillmore för 39 kr (Y)
Och det var skit äcklig mat i skolan så vi gick till mackedonkan och efter det fick jag dåligt samvete för att jag slösar så mycket pengar xD Vill sluta äta på McDonalds men kan fan inte........

Ja det var min dag hitills lite sådär kort fattat xD =) (Y) ^^ haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0