Jävla skit dag ! ! ! ! !

Jag och Andreas har typ bråkat lite till och från hela helgen.....så JÄVLA hemskt.....och idag vart jag förbannad och sa att han kan lika gärna åka hem....
Och det gjorde han.............
Just nu ångrar jag det så jävla mycket men det går inte att få tag på honom....fan jag älskar honom jue....
Finns inget värre än att bråka med honom, han betyder verkligen allt för mig.
Hoppas verkligen att han hör av sig när han är hemma.......och nu kommer det dröja yterligare fem skoldagar innan vi träffas igen.

Och igår kom det en kille som skulle fixa routern men då slutade internet funka på min dator så just nu har jag snott kortet och satt in i det mobila bredbandet.......så kommer antagligen inte skriva så mycket på ett tag igen.
Får väll ligga och må dåligt hela veckan och läsa Dear Nobody......
Det ända som hänt mer i helgen är att pappa beställde mobil klockan till mig i fredags så för hoppnings vis kommer den någon gång i veckan.......

Men orkar fan inte va glad över det när jag saknar Andreas så fruktansvärt.............................

Om du läser det här så vill jag bara säga att jag ÄLSKAR DIG över allt och att jag vill göra allt för att inte bråka igen......snälla du måste tro på mig......du är det bästa som någonsin har hänt mig och jag kommer ALLTID att ÄLSKA DIG <33333333333333333333333333333333333

='(


Kommentarer
Postat av: Marlie - 93a mamman

sv: Du får nog ta och backa tillbaka din skeptiskhet lite. Känner mig nästintill irreterad att du ens frågor om badbalja. Självklart har jag en badbalja till min dotter, t.om. två st. Nu sköljde vi bara av rumpan på henne. Gör mig knappast till en sämre mamma då. Har ett antal bilder på min blogg, både på hennes föredetta vagga, hennes nuvarande säng, och på båda hennes badbaljor.



Rent av idiotisk fråga att ställa ifall min dotter har en seriös säng. Finns ingen anledning att ifrågesätta min mammaroll eller vad jag har för saker till Jamila. Kolla upp saker innan du kritiserar.



Och skulle jag bara badat henne i handfatet skulle det verkligen inte göra mig till en sämre mamma!

2008-09-23 @ 17:53:06
URL: http://mammamarlie93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0