Kväller redan....



Yesyes nu äre kväller och jag sitter fortfarande vid datorn.....ujuj....måste fan sova så att man slipper vara trött imorgon.
Men nu har jag iallafall förberett mig med färsk pressad apelsin juice som jag själv har gjort *förväntar applåder*...hmm =)
Sen imorgon så blir det idrott....kondition....men det ska nog bli bra...räknade ut mitt bmi i på en sida nyss och jag ligger tydligen på normal så det är väll bara bra att hålla igång =)
Sen kommer Andreas, ska bli så jävla underbart har längta såååååååå efter honom =)

Och om två veckor ska mamma och lillsyrran  åka utomlands så jag måste bo hos mamma från måndagen till fredagen för att ta hand om hundarna men det ska nog funka =)
Freja är ju bara för jävla söt medans Svante är söt med damp xD

Men nu ska jag försöka sova, pappa håller på att tattuera någon så ljudet utav maskinen kommer väll hålla mig vaken xD
Dom får fan sluta snart.......orka höra den hela dagen, den har gått sen 6 pm...ganska jobbigt xD


två inte alls misslyckade bilder Alva tog på mig medans jag åt en nör kräm xD ...hmm...haha =)
men hon äger ändå på att ta kort =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0