MIN MOBIL ! ! ! :'(

Någon har snott min mobil.......jag dööööööööööööör ! !  !
Min älskade Neonode =(
Råkade lägga undan den när jag skulle byta om efter idrotten och upptäckte inte förens på bussen hem att den var borta.....så jävla tragiskt.
Jag och mamma åkte tillbaka för att kolla om den låg kvar men självklart gjorde den inte det......lärarna hade inte heller hört något om den....
Så då var det bara att åka hem och spärra den och kortet.....så jävla synd att det ska vara så svårt och vara ärlig och lämna upphittade saker till lärarna.

Så just nu sitter jag och väntar på att en auktion på en annan Neonode n2 ska närma sig slutet så får jag kanske den för 1100 kr......hoppas verkligen....
Fast jag har ju ändå 1 år och 3 månader kvar att betala på min gammla.....så det blir 200 kr i månaden....skit kul...NOT !

menmen, finns inge mer man kan göra =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0