Sötaste Alva <333 =)

Idag var man i skolan och hade mupp tråkigt och var mupp trött.....sen när man kom hem var man helt plötsligt piggare.....
Jag försökte pigga upp mig i skolan genom att gå till WILLYS för att köpa apelsin jucie men det stod att den var färsk pressad men i själva fallet så smakade den som apelsin saft med bitar i....IIUUUEE:......men jag och ämm kom senare på att det var ju WILLYS egna märke så vad kan man förvänta sig....HAHA

Sen när jag var hemma så följde Alva med mig upp på rummet så låg i i sängen och tittade på film och åt godis =)
Sen när hon hade kikat runt i mitt rum och gått igenom alla saker jag äger så hittade hon min kamera och ville först att jag skulle ta kort på henne och sen när hon pussade på min kind och sen när jag pussade på hennes kind....haha....hon är ju bara för jävla söt.
Sen slutade det med att hon tog en massa bilder på mig, dom var ju rätt så bra...hmm...haha nä  men hon är ju jävligt duktig på att ta kort själv för att vara 2 år.
Så som 3 års present tänker jag fan köpa en kamera till henne xD




Haha kanske inte den mest lyckade bilden men vafan hon är ju bara 2 år =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0