Spärrad och klar ! !

Så då har man spärrat min skön het till telefon....känns jävligt tragiskt =/
Fick inte heller Neonoden jag la bud på på Tradera, det var en jävla fitta som la bud precis sekunden efter mig......
Men nu står det mellan att antingen köpa en Neonode n2 på blocket eller en alldeles ny mobil klocka från usa.
Mobil klockan är 500 kr billigare och det till kommer inte ens någon frakt.
Jag älskade min Neonode n2 det var nog den bästa mobilen ever....men man måste ju gå vidare.......HAHA
Så antagligen blir det mobil klockan.....men det ska bli skojj att testa på något nytt =)
Men nu är min Neonode n2 spärrad så det är bara för dom som har den att slänga den för man kan inget göra om den är spärrad....HAHAHAHA...rätt åt dom ! !

R.I.P.    =(                                Mobil Klockan =)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Eller hur;) Tycker jag ockås att hon gör :D haha

2008-09-18 @ 18:05:48
URL: http://ungmamma15.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0